Δευτέρα 14 Νοεμβρίου 2016

7. Τι και ποιος;...Γιατί;... Λες να;... Με βάζεις σε σκέψεις

Παρακολουθήσαμε τη συνέχεια της ιστορίας μας...

Γνωρίσαμε το μπάρμπα Μύθο. Τον βρήκαμε στα μέρη που αγαπούσε τόσο και ήταν χαρούμενος και ευτυχισμένος.

Μα κάτι άλλαξε.. και ήταν αρκετά σκεφτικός. Τον επισκέφτηκε η Κλειώ.

Η Κλειώ αγαπούσε τη θάλασσα και της άρεσαν τα ταξίδια. Είχε ταξιδέψει σε πολλά μέρη στον κόσμο και μοιράστηκε εμπειρίες και συναισθήματα. Ήταν ευτυχισμένη! Η μουσική τη συντρόφευε στα ταξίδια της.

Προσπάθησε να τον πείσει να αφήσει τον τόπο του να ταξιδέψει και να πάει στην πόλη όπου θα μοιραστεί όμορφες και χαρούμενες στιγμές...


Όπως οι μαθτές μας περιέγραψαν το διάλογο:(καθώς έγιναν οι ίδιοι ήρωες της ιστορίας μας.)

- Καλημέρα.
- Καλημέρα. Πώς σε λένε;
- Κλειώ και έρχομαι από πολύ μακριά.Εσένα;
- Εμένα με λένε μπάρμπα-Μύθο.
Και τι θες Κλειώ εδώ πάνω στα βουνά;
- Μου αρέσουν τα ταξίδια. Έχω πάει σε πολλά μέρη και τώρα ήρθα εδώ να γνωρίσω τον τόπο σου. Εσένα σου αρέσουν τα ταξίδια;
- Μπα! Εγώ δεν έχω πάει πουθενά. Μου αρέσει να ζω εδώ στη φύση.
- Θέλεις να έρθεις μαζί μου στην πόλη;
- Δεν ξέρω. Μου αρέσει εδώ με τα προβατάκια μου.
- Μα θα γνωρίσεις και ανθρώπους πολλούς στην πόλη, θα αποκτήσεις φίλους και θα μοιράζεσαι μαζί τους στιγμές.
- Με βάζεις σε σκέψεις...Εδώ έχω ηρεμία, ησυχία.. θα τα έχω όλα αυτά στην πόλη;
- Θα γνωρίσεις πράγματα που δεν τα ήξερες μέχρι τώρα... και θα μοιραστείς ίσως πράγματα που δεν ξέρουν οι κάτοικοι της πόλης...ή τα έχουν ξεχάσει. Δεν είναι όμορφο να μοιράζεσαι την ευτυχία με άλλους;
- Όπως σου είπα. Με βάζεις σε σκέψεις!